You are my girl, my Loca

Jag känner mig väldigt trött och hängig idag så jag orkar inte alls göra något, men det kan bero på att det är söndag. Jag ligger iallafall i min säng, eftersom jag gått tillbaka till den nu när mamma har tagit tillbaka sin, och lyssnar på musik på youtube för jag har inte en ända låt på min data nu efter omformateringen. Men det går lika bra, eller det hade varit bättre om jag själv haft låtarna på datorn men jag klarar mig för tillfället, hehe.

Det har mest blivit låtar från melodifestivalen, jag vet inte varför men det kanske är för jag verkligen älskar Higher och 1000 miles från i år, och sen så jag har bara letat vidare från tidigare år. Och gissa vilken låt jag hittade.. LOCA, en låt från Eurovision 2006. Jag lyssnade alltid på den när den hade varit med i Eurovision, men jag hade glömt bort den för länge sen och nu hittade jag den. Fan vad härligt, så nu kommer jag ligga och lyssna på den hela dagen skulle jag tro, hoppas bara att mamma kan stå ut med den, hehe.

Och jag vet att många tycker den är dålig, men jag diggar den som fan, :)


Kommentarer
Postat av: jasmin Anderström

jo då är vi 3 ! :D

2009-03-15 @ 21:08:27
Postat av: jasmin Anderström

ho jo då är vi 3 ! :D

2009-03-17 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0