Väla med majs

Idag vaknade jag väldigt kall och när klockan ringde ville jag inte gå upp för ingen annan var uppe så jag fortsatte att sova men sen blev det liv helt plötsligt och vi gick upp, trötta och slitna. Jag och majs låg och pratade långt efter att dem andra hade somnat, haha..först låg både jag, Jennie, Maria och Majs och snackade men sen var Jennie helt plötsligt inte med i snackat mer och sen fösvann Mara med och så vara det bara vi kvar. Men vi klarade ändå att gå upp som tur var. Jag gjorde mackor i ungen till tjejerna och efter alla hade käkat och fixat sig stack vi till skolan.

Sen efter skolan stack jag och Majs till väla. När vi kom dit gick vi direkt till donken och käkade för vi var ganska hungriga, och det var mums..för det var ett tag sen jag käkade riktig donken mat. Men jag "råkade" köpa två hamburgare men jag orkade bara äta den ena så den andra fick tillbringa resten av dagen i soptunnan istället för i min mage, hehe.

Efter vi hade mumsat vi vår lunch gick vi och shoppade. Jag köpte ett par vita och fina skor, en liten perfekt axelväska, en kjol som jag letat efter i veckor, två finfina tröjor som visar lite av ryggen för jag tycker sånna är så fina och sen en skjorta som jag förövrigt inte har provat men jag hoppas att den sitter bra, :) och sen köpte vi lite presenter till våra små älsklingar Jennie och Sandra som fyller år. Jennie i morgon, GRATTIS GUMMAN och Sandra på måndag så henne får jag vänta med att gratta. Fast det är en liten hemlis vad vi köpte för det ska ju vara en överraskning, :)

Sen begav vi oss hemåt och sen dess har jag mest legat i soffan/sängen och tagit det lugnt för jag känner mig riktigt trött men jag måste försöka hålla mig vaken för jag hade tänkt att jag skulle städa upp ännu en gång i dag, för här ser verkligen förjävligt ut, plugga lite grann, tvätta mattan som ligger i duschen efter gårdagen händelse, titta på Grey´s anatomi och Andra avenyn eftersom jag missade det igår och sen måste jag också hinna duscha innan jag kan gå och lägga mig. Men jag får se om jag orkar göra allt. Godnatt så länge!

Kommentarer
Postat av: myrann

Frågestund på bloggen! passa på och ställ din fråga i form av en kommentar till inlägget. http://myrann.blogg.se/ = )

2009-03-04 @ 20:50:44
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0