Ja, då var hon hemma

Nu har min älskade lilla mamma kommit hem. Hon kom igår när jag satt och tittade på melodifestivalen, och hon tyckte jag hade städat så fint så, :) Hon hade köpt tre läppglans till mig, och det behövde jag verkligen för en del har jag tagit slut och och resten har jag tappat bort, och det var exakt samma som jag brukar köpa så tack mamma, :)

Vi snackade lite om allting för det behövdes verkligen och jag fick äntligen någon att snacka ut med så det kändes bra. Men min mamma är så duktig på att lyssna och bry sig, :) men jag satt ändå mest och tittade på mello i bakrunden, och jag blev så himla sur när snälla, snälla kom vidare och inte higher. Hennes låt är ju verkligen skit dålig, det finns inget som är bra med den. Varken hennes röst, kläder eller orden. Nej, den kan ju bara inte komma långt i globen för då är det nått fel.

Men sen när mello var klar kollade vi på Min stora kärlek. Det var ett bra tag sen jag kollade på den sist, men den är faktiskt ganska bra, :) hehe, och rolig. Sen kollade vi på Desperate Housewifes och Christine, som jag hade spelat in till mamma när hon var borta. Fast sen blev det sängen för oss båda, jag tyckter faktiskt att jag har blivit duktig på att gå och lägga mig i tid. Men sen har jag inte kunnat sova så bra i natt heller för en viss katt har skrikit som en galning för vi glömde ge henne en p-pilla igår, men mamma fick gå upp och göra de i natt så hon kunde hålla tyst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0