Lördag

Nu har mamma och jag precis kommit hem och jag känner mig jätte trött men jag kan inte gå och lägga mig för vi ska snart köra iväg igen för vi ska vara hos Ulfen och Bente klockan tre. Så jag får snart gå ner så jag kan göra vid mig och byta om för man vill ju känna sig lite fin, ;) haha.



Jag vaknade halv nio idag igen av att klockan ringde och jag var så j*vla trött att jag hade kunnat legat kvar i flera timmar men jag fick tviga upp mig. Jag kilade ner och där satt mamma vid köksbordet så vi käkade en snabb frukost sen fixade jag mig lite och klädde på mig och när jag var klar körde vi iväg. Och det tog väll ungefär två timmar allt som allt, att köra fram och tillbaka plus det lilla besöket. Jag är jäkligt glad nu iallafall men jag känner smärta i hela kroppen, fast det var de värt. Tack tack tack, tusen gånger tack mamma, du är så snäll och jag älskar dig så mycket, <3

Efter vår lilla utfärd körde vi inom ICA och köpte bullar och marmelad sen körde vi hem till pappa för jag ville prata med han lite och fikade med bullar och kaffe fast det var bara mamma och pappa som drack det eftersom jag har inte lärt mig att dricka det än och det kommer jag heller aldrig att göra kan jag lova. Men det var trevligt och så fick man i sig lite mat också, :)

Och nu ligger jag i min älskade säng, eller soffa (jag har en bäddsoffa) för mamma bäddade den till mig för hon är så snäll idag, :) men nu ska jag intre sitta här och lata mig mer, hej så länge!



Jag bjuder på en bild från julen 08 på mamma och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0