Kvällen hos pappa

Jag har haft fullt upp det senaste dygnet så jag har inte kunnat skriva, hahaha. Nej..inte precis men det är skitsamt att sköta allt själv här hemma. Det går så mycket onödig tid till så mycket som man inte märker av när man har en mamma i vanliga fall som sköter sånt. Men jag vill fortfarande ändå flytta hemifrån så fort det går, :)

Igår; Pappa hämtade mig klockan sex och då körde vi direkt till ICA för att handla middag och godsaker till kvällen. När vi sen kom hem till honom började han laga middag, potatismos, korv och lingon, och det är min älsklingmat hemma hos pappa, för hans potatismos slår verkligen min och det gör ingen annans för min är verkligen god. Fast jag älskar i och för sig nästan all mat jag gör själv. Jag älskar att laga mat och jag tycker faktiskt att jag är duktig, haha..inte ofta jag hör mig själv säga det om något jag gör för det finns väll inte specielt mycket jag är duktig på så därför måste jag vara lite stolt, :) fast alla gillar ju inte min mat, hahaha, men det hör inte hit, ;)

Men iallafall, när pappa och jag blivit mätta och glada började melodifestivalen och min älsklingslåt, Higher, kom bara till andra chansen. Och då blev jag inte lika glad för det är inte ofta jag älskar melodifestival låtar, men denna var så jävla bra, :) men nu får jag bara hoppas att den kommer vidare från andra chansen till globen.

När vi sen sett vilka låtar som gått vidare och blivit lika arga och besvikna satt vi på en film i stället, Max Payne. Och jag tyckte att den var ganska bra, inte en höjdare precis men Sucre från Prison Break var med i den så det fanns iallafall något att titta på, ;) men sen när vi tittat klart på den bestämde vi oss för att se Mirrors. Jag trodde verkligen att den skulle vara läskig, men nej det var den inte. AH! Jag älskar läskiga filmer, men problemet är bara att jag hittar aldrig filmer som jag blir skrämd av och det är de jag vill. Jag vill bli så rädd så jag har mardrömmar flera dagar i streck. 

När den sen var slut bestämde vi oss för att gå och lägga oss för vi orkade inte se fler filmer. Jag brukar aldrig kunna gå och lägga mig så tidigt på en lördag, eller klockan var ungefär halv två men det är ganska tidigt för att vara helg. Men jag somnade direkt så det var väldigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0