Släktkalas och party at micke

Jag har inte haft tid eller kunnat skriva sen sist, haha..så det brukar vara. Men igår åkte mamma och jag till Bente och Ulfen, eller vi hämtade upp mormor på vägen så vi tre åkte dit. Det var ett litet släktkalas på elva pers. Men vi hade en trevlig dag/kväll med god mat, spel och snack. Vi körde därifrån vid åtta, och så lämnade vi av mormor på vägen sen körde vi vidare till vår lilla klippan by. Fast Majs frågade om jag ville komma till henne eller rättar sagt till Micke för där var lite folk så mamma skjutsade dit mig istället för hem. Och det var riktigt läskigt att köra dit och han bor nio km in i skogen så är det inte så konstigt och där kan komma läskiga gubbar eller monster framhoppande så det var nog det enda jag hade i tankarna under resan dit, haha.

När jag kom dit var det Majs, Micke, Rebecca, Olsson och Zentio som var där fast Rebecca åkte hem efter ett tag. Men jag hade en mycket trevlig kväll och jag fick äntligen åka moppe, wooho..haha, eftersom jag aldrig har åkt sånt förut vad jag kan komma ihåg, eller jag hade en moppe med Corinne förr i tiden men det var inte samma sak, haha. Fast jag tror att en mus liv gick bort under den turen så jag tyckte mest synd om den men jag får hoppas att den överlevde.

Sen skulle alla självklart gå och lägga sig tidigt så då försvann Majs och Micke till den enda och skönaste sängen i huset så vi gäster fick självklart klara oss med ett täcke i en soffa, haha. Men men de gick som det gick. Man fick inte någon specilet bra sömn i natt iallafall, vi somnade väll vid halv sex tiden och sen kom Majs och Micke framspringande som två pigga galningar redan klockan åtta och då var man varken glad eller pigg kan jag säga men dem hade fått sova i flera timmar så det var inte så konstigt. Sen efter ett par timmar när alla hade piggnat till så mycket som det gick i det läget körde vi till donken i Örkeljunga och käkade frukost om man nu kan kalla pommes, hamburgare och läsk det, haha..men gott var det iallafall, ;)

När vi var mätta, belåtna och "tomma" i magen (hahaha, Majs jag syfta på Micke där ja, ;) haha) körde vi hem till Micke igen. Fast efter ett par timmar ringde jag efter mamma så hon kom och hämtade mig. Och direkt när jag kom hem la jag mig på soffan ett tag och vilade sen hoppade jag in i duschen för jag kände mig inte specilet fräsch. När jag sen var fixad och klar körde mamma och jag in till Helsingborg för att se En shopaholic berättelse och den var riktigt bra tyckte jag, :) de var en typiskt tjejfilm som man inte gråter till, men en del gör det ändå, hahaha.

Sen när vi kom hem satt jag mig och tittade på sanningens ögonblick för det fick jag inte missa. Det är faktiskt mycket bra tycker jag men det är ju synd om vissa men jag tycker ändå de får skylla sig själva eftersom de väljde själv att ställa upp. Men men nu ligger jag här i min kära säng och vet inte vad jag ska göra, men jag känner mig riktigt trött fast jag ska nog ändå läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig. Godnatt så länge!


Men tack för kvällen Majs, jag kommer aldrig glömma den och jag hade jätte kul, ;) <3
Och grattis igen Moster, :)



Och igår hade jag på mig min "fastna i alla" klänning,
men som tur var fastnade jag inte i nån men det är
kanske lite skillnad på ett dansställe och hemma
hos någon.

Kommentarer
Postat av: olsson

jag tycker mest synd om att vi sov 3 st i en liten sova o en person fick ligga på golvet men men vi hade ju kul:):):) var den filmen bra? isåfall ska ja adda ner den:)

2009-03-23 @ 10:55:13
Postat av: majs

hahah olsson de va en typisk tjej film. men ladda du ner den :)

Tack själv mikaela, sjukt kul hade vi iaf :D & SKÖNT sov jag :) haha du hade de ju mysigt iaf de va huvudsaken ;) <33

2009-03-23 @ 15:44:55
Postat av: Anonym

Hahaha, olsson jag tycker du ska ladda ner den, den kommer passa dig :) haha, men de va väll skönt på golvet ? ;) OHJA, du sov gott men de gjorde jag lite iaf, ;)

2009-03-23 @ 17:06:12
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0