Opera ?

Jag fattar inte hur fan kunde opera sångerskan kunde vinna. Jag som till och med ringde in och röstade på 1000 miles tre gånger till, för jag fattade inte att man fortfarande kunde ringa in när den internationella juryn kom med sina poäng. Men det hjälpte inte, opera sångerskan vann ändå. Okej, det var bättre att hon vann än Snälla, snälla. Men jag gillade egentligen ingen av de utan jag ville bara att 1000 miles skulle vinna för den var så jävla bra. Och jag tror verkligen inte att en opera låt kommer gå långt i eurovision, men men det får vi väll se.

Just nu ligger jag och tittar på vänner i min mysiga säng, :) jag hade tänkt att gå och lägga mig snart för jag ska gå upp redan klockan nio i morgon bitti så jag hinner med allt jag ska göra i morgon innan vi ska iväg. Och det ska bli så himla kul, jag längtar riktigt mycket. Jag och Jennie ska ha en sån jävla rolig dag, :) Jag skriver kanske imorgon när jag kommer hem, för innan de hinner jag inte. Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0