Lördag

Jag är nästan klar med allt jag skulle göra tills mamma kom hem, och det känns väldigt skönt, :) men det har nästan tagit hela dagen. Det är tur att man slipper storstäda så ofta, eller inte för jag brukar städa mer än mitt rum en gång i veckan. Nej, mamma brukar sköta den biten med storstädning. Fast när jag flyttar hemifrån kommer jag väll antagligen få göra det betydligt oftare, men det gör inget för då har man ingen som säger åt en vad man ska göra eller när man ska göra de, :)

Nu har jag iallafall tagit en pause från städningen, eller pausen har kanske varit i två timmar nu men vadåd, jag gick upp i tid så jag kommer ändå hinna, :) Under den tiden har jag iallafall tittat runder bland mina kläder. För nu är det bara en vecka + en dag kvar tills Jennie och jag ska vara Modell för en dag. Och det ska bli såå kul, jag längtar som fan och det gör nog Jennie med skulle jag tro. Jag har bestämt att jag ska ha med ca tio ombyten för jag vill ju inte ha samma kläder på alla fotton, så därför ska jag ha många. Men problemet är att jag inte kan bestämma vad jag ska ha med mig. Det känns som om jag bara valt tunikar/klänningar att ha med mig men jag måste ha annat med, hehe..sicka bekymmer man har, :P Men det blir säkert bra, annars får mamma hjälpa mig när hon kommer hem, :)

Men nu ska jag läsa bloggar, sen får jag börja städa igen så jag verkligen hinner bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0