Tisdag

Idag i skolan hände som vanligt inget specielt. Eller jag upptäckte en skit ful vägg vi har i skolan som jag aldrig har tänkt på tidigare fast jag gått förbi den minst tusen gånger. Men den var riktigt gräslig, och jag tror det var zebror som var på den. Den var iallafall inte alls fin så nu kommer jag antagligen alltid störa mig på den när jag går förbi den väggen.

Vi slutade också mycket tidigare än vi skulle idag. I vanliga fall slutar vi kvart över tre men vi fick gå redan vid tio i två och det kallar jag lyx, :) eftersom jag kom hem mycket tidigare la jag mig direkt på soffan för att ta mig en liten tupplur. Men jag ställde klockan på kvart över tre för jag hade en tid till frisören halv fyra. Så jag kilade ner till frisörsalongen, men det blev inte mycket skillnade gemfört med hur jag hade mitt hår innan. Jag ville mest få bort allt slitet så nu har jag fint hår igen. Men jag blev lite rädd ett tag när jag satt där i stolen för hon tog fram en rakapparat och började göra något med mitt hår där bak på mig. Fast det var ingen fara, hon tog bara av det slitna och så det kunde bli helt rakt för det är så jag vill ha det nu för tiden. Hon klippte även lugg på mig, fast jag kan ha den lite som jag vill. Både hellugg och sidolugg, :)

Sen när jag kom hem ringde mamma och sa att vi skulle köra och handla på ICA. Och jag köpte faktiskt riktigt bra grejer där. Både hårfärg, (för jag måste färga mitt hår en gång till innan vi ska fottas) "brun utan sol" (fast inte riktigt men nästan, man blir lite brun iallafall av det) min alldeles egna speciela tandkräm, en ansiktskräm som jag hoppas är mycket bra och en Irene Huss film, :)

När vi sen kom hem började vi med maten, kyckling, ris och tzatsiki..mums! Jag gav även lite tzatsiki till Lotus så nu luktar han lika gott som mig, haha. Annars har jag inte hunnit med mycket mer idag, eller jag har duschat, kollat lite på läxan och haft en ansiktsmask och fyfan säger jag bara. Den stelna så det kändes som om jag hade botox och det var inte skönt kan jag säga. Sen fick jag nästan inte av den, eftersom man skulle dra av den. Och så klart hade det kommit lite på mitt ögonbryn så det rycktes med lite hår därifrån också..AJ!

Men nu ska mamma och jag förbereda en kväll framför tv:en. Hej så länge!




Jag hittade precis denna bilden (från julas) och tyckte jag hade en så gullig min,
så jag var tvungen att lägga upp den, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0