Trött, trött, trött det är vad jag är

Jag är verkligen hur trött som helst idag. Jag känner att jag inte orkar någonting, men det är inte så konstigt efter denna helgen. Jag har inte fått sova ut en enda dag. Det längsta jag har fått sova har varit till halv nio och det är inte min kropp van vid. Men jag gick och la mig idag efter skolan, men de blev lite längre än vad jag hade tänkt mig..menmen skit samma, jag fick iallafall lite sömn. Fast jag är lika trött nu i och för sig så det gjorde egentligen ingen skillnad.

Idag i skolan hade vi inga riktigt lektioner igen. Jag blir så trött på de, fast det är egentligen väldigt slappt och bra men det känns så onödligt att komma till skolan då. Men vi fick iallafall sluta tidigare så jag var hemma redan vid tolv och de va gött för då kunde jag sova innan mamma kom hem så jag kunde sova i lugn och ro. Men annars har jag inte gjort så mycket mer än att sova, titta på tv, ätit god mat som mamma lagade (korv med mos) och legat i min säng och varit på datan och läst bloggar.

Och jag måste bara säga att jag har så j*vla ont i min fot just nu så jag hade gärna bytat ut den om de hade gått för jag vill inte ha denna smärta nu. Men förhoppningsvis kommer de gå över snart..

Vi skulle egentligen ha ett handels prov i morgon men jag fick göra det nästa vecka i stället för jag känner mig verkligen inte så pigg så jag kan plugga och jag vill helst inte få ig så jag hoppas jag känner mig pigg och glad tills nästa vecka, för då har jag förhoppningsvis fått sova ut också, :) fast idag har jag ändå kännt mig lite glad, så det har varit lite positivt för det var ett tag sen jag kännde så här, haha. Jag fick föresten tillbaka mitt matteprov idag som jag gjorde i onsdags och jag fick VG, wiiiiie, :)

Men nu ska jag iallafall gå och kela lite med Zoya för hon är ganska kelig nu och det är ganska ovanligt, eller jag har faktiskt aldrig sett henne så här. Men det är bara för hon har blivit kattagalen, alltså könsmogen så hon väntar på en hane som ska ta henne, haha om man kan uttrycka sig då. Så nu kan jag passa på att borsta henne för det är ganska omöjligt att göra det i vanliga fall. Och hon skriker också som en galning, och det är ganska jobbigt att höra på och särskilt i natt när hon höll på i ett bra tag. Men mamma har gett henne p-piller och dem börjar inte verka fråns på torsdag, men det ska bli skönt för då kan hon äntligen bli tyst igen, :)



Och så här gå hon runder hela tiden, haha..hon ser ut som en
riktig fjant och jag skrattar alltid lika mycket när jag ser henne 
stryka runder sig på golvet så här samtidigt som hon skriker
som en galning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0