Fyra timmars tv tittande

Aj, aj, aj! Jag fick ett litet ryck idag och satt i min piercing och jag har så himla ont i min läpp nu. Varför ska det behöva göra ont när jag redan har gjort hålet, okej..det hade växt igen men ändå. Det hade varit mycket roligare om jag hade kunnat sätta i den och ta av den när jag skulle få för mig de hur långt det än är mellan. Men det är ju inte som om jag gör ett helt nytt hål för jag använder alltid samma hål, eftersom det är inte helt igenväxt. Bara på insidan, och det är tyvärr där det gör ondast. Men men det är bra att jag kan göra det när jag vill utan att få infektion och andra problem, :)

Men nu sitter jag i min kära älskade säng och väntar in dagens tv pogram. Det kommer vara den längsta dagen jag sitter bänkad framför tv:en och ser de pogram jag följer. Haha, i fyra timmar ska jag sitta här. Först kommer One tree hill och Gossip girl som jag följer varje söndag, och sen är det premiär för Wipeout och Sanningens ögonblick. Jag har alltid följt Sanningens ögonblick så det får jag fortsätta med eftersom det är så kul att se när dem måste avslöja de mest pinsamma och dessutom jobbiga saker, men då kan jag faktiskt tycka synd om dem. Men o andra sidan har dem valt de själva. Och Wipeout verkar vara ett pogram för mig, så jag får hoppas att det är bra. Men jag gillar Sofia, programledaren, för hon hade ett liknande program för många år sen. Det jag minns mest var att man skulle springa i Pingvindräkter och göra massa saker. AH, det är så jobbigt när man inte kommer på vad de hette..



Gammal bild med både rött hår och piercing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0