Hjälp, det brinner!

I natt hade jag en riktig hemsk dröm. Jag minns inte allt, men det jag kommer ihåg var att pappa hällde bensin på min älskade Lotus gubbe och tände eld på honom. Hans päls brann och han sprang runder och skrek och jag bara stod och stor bölade. Men efter ett tag sprang jag fram till honom och släckte elden med min tröja. Hans päls var helt och hållet borta och han hade bränn märken på sig övrallt och skrek som en galning för det gjorde så ont.

Fyfan, det var en dröm som aldrig ska bli verklighet. Jag vaknade med tårar på kinderna så jag grät inte bara i drömmen och jag hade aldrig klarat av den känslan igen. Jag älskar verkligen mina katter, de är som mina barn eller tre av dem är det iallafall, ;) hahaha.





Idag i skolan har det nästan varit som vanligt, eller Jennie fyllde år så hon fick lite presenter av oss tjejer, en massa Hello Kitty saker eftersom hon gillar den figuren så mycket. Så jag hoppas att hon blev glad för det. Men sen har det också hänt lite saker mellan oss tjejer men jag hoppas att det löser sig och att det inte är så allvarligt som det låter för sånt orkar jag inte med. Varför kan inte allt bara va som det var innan den 11 dec..

Men jag är så glad att jag har börjat lära känna Majs för hon är en så himla bra person. Fast sen att det blir andra problem angående det förstår jag inte. Men men..det löser väll sig tills slut.

Vi fick iallafall sluta en timme tidigare än vi brukar om torsdagar så det var väldigt skönt. Fast jag gick inte och la mig idag när jag kom hem. Jag tänkte att jag fick låta bli med det idag så jag hinner vänja av mig det tills mamma kommer hem för då blir hon inte glad. Enligt henne ska man sova om nätterna och inte dagarna, men det är faktiskt rätt men det är ju så himla skönt. Men igår gick jag faktiskt och la mig halv elva så jag känner mig riktigt stolt för det händer inte ofta precis. Eftersom jag fick en bra och lång sömn i natt är det kanske darför jag inte är mega trött nu. Det är iallafall bra för mig för det är riktigt jobbigt när man är trött hela dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0