Torsdag

Idag har vi också haft en dag utan våra vanliga lektioner, eller vi hade en riktig lektion på hela dagen. Och då kändes det verkligen inte lönt att komma till skolan när vi bara hade en lektion på sex timmar. Men givetvis fick man vara där ändå fast vi fick sluta en timme tidigare än vad vi brukar så det var iallafall något positivt med dagen, :)

När jag sen promenera hemåt fick jag en väldigt stor chock. Det var fint väder, riktigt vårväder. Det var en blå himmel utan moln och det bästa av allt, det blåste inte. Sen när jag kom hem kände jag mig pigg och glad så jag försökte hålla mig vaken fast jag hade kunnat sova ett litet tag, men jag lät bli så jag kände mig väldigt duktig, hehe. Så jag låg mest och försökte hålla mig vaken medan jag kollade på en massa olika tv program, både bra och dåliga men jag orkade inte resa mig och göra något vettigare för så pigg var jag dock inte.

Sen när klockan började närma sig halv sju bytte jag om till träningskläder och kila ner till dansen. Och sen jag har kommit hem har jag bara tagit de lugnt. Jag har tagit en varm och go dusch, pratat med pappa i telefon och tittat på Prinsen och jag 2 med mamma medan vi suttit och mysit i min säng. Med att mysa menar jag att mamma kliar mig på fötterna, hehe..något av de bästa som finns som jag verkligen älskar.

Annars ligger jag just nu i min säng och känner mig ganska trött så jag funderar på att gå och lägga mig men jag kanske stannar uppe ett tag till för jag känner för att titta på vänner, hehe..så jag somnar bäst. Men vi har ingen skolan i morgon så jag behöver inte tänka på att gå och lägga mig tidigt. Eller jo, jag ska i och för sig gå upp halv nio i morgon bitti som jag gör varje fredag eftersom vi har sovmorgon. Fast jag ska ju inte till skolan utan jag ska hinna med tåget som går till helsingborg tio i tio i morgon bitti för jag ska ha en liten shoppingdag i stan med min kära moster.

Men nu ska jag iallafall lägga mig och kela med min lilla Aska medans jag tittar på vänner. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: majs

du e så söt mikaela :D<3

2009-03-20 @ 07:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0