Torsdag

Idag i skolan hade vi naturkunskap prov och det kändes verkligen inte bra för jag hatar det ämnet. Men Wiggen (läraren) sa att jag fick åtminstonde ett g för jag frågade om han snabbt kunde kolla igenom och se så jag inte fick ig. Så det känns bra, för g blir jag verkligen nöjd med i det ämnet. Dessutom är torsdagar den enda dag i veckan som vi går hur länge som helst och det är verkligen plågsamt. Men som tur är är det fredag i morgon, äntligen heeelg. Det ända jag längtar till, fast denna helgen har jag längtat extra mycket till i och för sig eftersom Jennie och jag ska fottas på söndag, :)

Efter skolan gick jag hem och la mig direkt på soffan (som vanligt) eftersom jag känner mig alltid så himla trött efter skolan. Men det är inte så konstigt, vi har ju prov hela jävla tiden så jag hinner ju inte sova. Eller det gör jag väll, men inte så mycket som jag hade velat. När jag sen vaknade bytade jag om till träningskläderna och begav mig till dansen. Lottie (min tränare) bad om ursäkt för hon nästan fälde mig idag i matsalen, haha..tur för henne att jag inte ramlade, :) Hon var så himla gullig idag, först var hon arg sen helt plötsligt var hon jätte glad och bad om ursäkt för det hon sa, hehe. Jag har alltid lika kul på dansen och Cornelia och jag hade lite snack idag, hehe..nej men det är privat, :)

Sen när jag kom hem hade mamma maten färdig till mig, falukorv, potatismos och lingon..mums! Hon är så snäll och gullig min lilla mamma, haha, ;) Och efter vi sen käkat färdigt färgade hon mitt hår, ännu mörkare, så tack så mycket mamma. Efter det har jag mest suttit här och latat framför datan och läst en massa bloggar som jag inte hunnit med tidigare idag, duschat och använta ansiktsmask. Femte dagen idag som jag använder det, men det är faktiskt ganska skönt men vissa är ganska jobbiga (som den man drog av). Och min "brun utan sol" kräm som jag har använt i två dagar nu har gjort mig brun, så nu vill jag inte smörja mig mer för mina händer är helt vita medans mina armar är betydligt brunare, hahah..men det går säkert bort snart. Jag hade tänkt skrubba bort lite i morgon faktiskt. Men nu ska jag nog försöka sova lite för det är en skoldag i morgon också. Godnatt!




Jag och Cornelia för ett bra tag sen, men den dagen minns jag fortfarande, hehe

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jadu vi har alltid roligt på dansen :P haha . ja den dagen glömmer man inte dirket :P

2009-03-13 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0