Tisdag

Idag i skolan fick vi tillbaka de två proven vi gjorde i förra veckan och jag blev faktiskt riktigt stolt över mig själv, :) hehe, eller mamma blev det iallafall. Jag fick mvg på projekt och företagande och vg på naturkunskap, jippi! Nu kan jag känna mig glad igen, eller ett tag iallafall.

När jag sen kom hem var jag lika trött som alltid så jag var tvungen att lägga mig på soffan och ta en liten tupplur, för jag kan verkligen inte motstå den sköna sömnen. Men som alltid när mamma kommer hem blir man pigg, eller inte pigg men man kan inte vila mer man får isället resa sig och försöka bli pigg, hehe. Annars har jag inte gjort mycket mer sen jag kom hem, eller jag gjorde varma mackor till oss och det blev gott som vanligt, med alla rätta ingredienser blir allt ju gott, :) och efter de fick jag ta tag i matten för vi ska ha prov imorgon och detta kapitell är inte det lättaste precis. Men jag fattade en del iallafall men det finns fortfarande vissa saker jag inte förstår mig på och mamma kan inte hjälpa mig eftersom hon har ännu mer noll koll på det än mig. Jag får bara hoppas på att det går bra i morgon.

Nu ska jag läsa en massa bloggar sen blir det tv tittande heeela kvällen, först Desperate housewifes sen Christine och till sist Andra avenyn. Och efter det blir det antagligen sängen om jag nu kan sova efter min lilla tupplur, annars får jag ta till några andra knep, ;) haha VÄNNER kanske ? ;) Det är nog annars det ända som funkar, haha.

Och jag måste säga GRATTIS igen till min lille vän Rebecca som fyller 17år idag, en stor flicka ju och nu är vi lika gammla, :) jag saknar dig så mycket, men alla våra gammla minnen finns kvar minsann, ;) de kan aldrig förvinna. Vi måste bara träffas snart igen, vi har ju så mycket att snacka om, <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0