Tisdag

Imorse när jag gick upp och öppnade toalettdörren fick jag en riktig chock, en hel toalett rulle låg utspridd över hela golvet. Så där fick jag stå och rulla och rulla tills allt papper var på rullen igen. Jävla katter, jag vet i och för sig inte vem det var så jag har ingen att skälla på, men bara det inte händer igen för då tänker inte jag stå och rulla kan jag säga, haha.

Sen var väll skolan som vanligt, tråkig och jobbig. Eller jag fick reda på en sak som jag hade så jävla roligt åt. Det var så att mamma skickade ett sms till mig och skrev att hon hade träffat Sandra i min klass pappa och det var tydligen hennes gammla kille, hahaha. Och det hade jag jätte roligt åt, för nu är det tre av de jag umgås med i klassen som jag har fått reda på att mamma känner deras föräldrar. Fast detta var nog de ballaste, haha..liksom de har varit tillsammans. Fast det var i och för sig ett bra tag sen, men ändå, :)

Sen när skolan var slut för dagen, och vi fick sluta tidigare idag också, :) riktigt skönt..så gick jag hem men jag la mig faktiskt inte på soffan idag. Jag gick istället upp till mitt rum och tittade på tv och läste bloggar fast sen helt plötsligt fick jag jätte tråkigt och jag kände mig skit trött så jag "råkade" somna i min egen säng. Det var länge sen det hände, men det var betydligt skönare än mammas soffa så jag sov i ett par timmar. Men sen helt plötsligt ringde min telefon och jag fick riktig panik och trodde det var en helt annan dag, tid och ja..allt, men antagligen hade jag bara drömt det för det var samma som i morse när jag vaknade, haha.

Annars har jag inte gjort mycket mer sen jag vaknade. Och ikväll blir det en del tv tittande, för det är ju Desperate housewifes, Christine och Andra avenyn och det kan man ju inte missa, :) och efter det ska jag raka vägen i säng för jag behöver verkligen sova. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHHA, min pappa är en hingst (h) eller han var iaf ;) mohaha.

2009-03-25 @ 10:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0