Onsdag

Nu sitter jag och tittar på Grey´s anatomi, sen blir det dirty sexy money. Tv tv tv..jag älskar tv för när man tittar på tv behöver man inte tänka på något annat än just det programet och om man egenligen skulle göra nått, eller någon pratar med en, (som t.ex. ens mamma) har man en så himla bra bortförklaring. Jag tittar på tv så jag kan inte och jag hör inte för jag tittar på tv. Det är en väldigt bra sysslesättning. Och för tillfället skulle jag egentligen plugga men jag tittar på tv så jag kan inte, hehe, (men jag kan tydligen sitta här, men det är en annan sak). Och vi har faktiskt prov imorgon, på mitt absolut dåligaste ämne, Naturkunskap...Men jag har redan hunnit plugga lite, men det sätter sig verkligen inte så jag får som vanligt bara hoppas på att jag får ett ynka G.

Annars ska jag inte göra mycket mer idag, eller jag måste köra min dagliga rutin för denna vecka innan jag går och lägger mig, ansiktsmask och smörja in mig med "brun utan sol". Sen blir det antagligen lite mer plugg och efter det blir det sängen direkt.

Jag måste bara berätta att vi hade simning idag på idrotten, och det ända jag kan säga är fyyyfaaan. Det var det jobbigaste idrottspass jag varit med om. Vi simmade 40 längder..och det tog tid kan jag säga. Jag var helt slut efterråt och det är jag fortfarande.


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0