Onsdag

Vi hade bara två ynka lektioner idag, och det kändes så himla onödigt. Vi var i skolan som vanligt (tjugo över åtta) men den fösta lektionen var tio över tolv. Fram till dess satt vi mest och gjorde ingenting. Jag kunde lika gärna bara ha varit hemma men så blir det när man inte får veta något från sista sekunden. Jag hade iallafall en matte lektion, där jag gjorde provet och det kändes verkligen inte bra efteråt, AH jag hatar denna känslan. Jag måste liksom få bra på detta provet så jag kan behålla mitt betyg.

Och när jag sen kom hem var jag så j*vla trött efter den sista lektionen, som var idrott och vi hade fys i Camillas "hitlers" tempo. Det var jobbigt kan jag säga. Men det ända jag kunde tänka på när jag kom hem och skulle sätta mig i soffan för att sedan "råka" lägga mig och somna var att jag fick inte somna. Jag måste sluta med mina tupplurer om dagarna för jag kan inte somna om nätterna då jag måste sova så jag inte vänder på dygnet helt och hållet. Så istället för att sätta mig i soffan satt jag mig i fåtöljen så jag inte kunde lägga mig ner för att sova, men självklart skulle jag bara blunda i reklamen och det ledde till att jag "råkade" somna, sittandes dessutom så min nacke mådde fint efter, hehe.

Sen kom Majs strax efter jag hade vaknat för hon skulle hjälpa mig med mina försvunna bilder, men självklart är dem fortfarande helt puts borta så det hjälpte inte specielt mycket. Men det var värt ett försök. Efter ett tag när vi vi kände oss hungriga började jag på maten och det blev kycklingfilé, ris, min brunsås och lingon. Det var mums kan jag säga, ;) Sen satt vi oss framför tv:n och tittade på Rent hus och fyfan som där såg ut hemma hos den gubben. Men vi gillade inte han så värst mycket för han sa lite opassande saker enligt oss, hahaha. Efter pogramet skulle jag givetvis gå till köket och torka spisen, det kändes behövligt efter det programet. haha. Och Majs skulle så klart öppna spisen också och börja göra samma sak som på tv men där stoppade jag henne, det kanske behövdes men så mycket jobb var jag inte intresserad av att göra då.

När vi sen satt och kollade på Grey´s anatomi kom Svensson och Byrlen hit ett tag, när dem sen stack återgick jag och Majs till våra intressanta samtalsämne och sexiga miner, ;) haha. Sen var det dags för Majs att ta förväl av mig och mina älskade katter som avgudar henne, eller inte, haha. Och efter de var jag tvungen att gå upp till mitt rum eftersom jag inte orkat ta mig upp där tidigare idag, bara nio timmar efter jag kommit hem, haha.

Annars har jag inte gjort något annats är legat i min säng och tittat på tv, läst bloggar, duschat och väntat på att mamma skulle komma hem. Men nu är hon hemma så nu tror jag att jag ska stänga av datan och försöka sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0