Måndag

Imorse vaknade jag i mammas säng, och jag har sovit riktigt gott. Så det får nog bli att jag ligger där varje dag tills hon kommer hem och plus att jag har fler katter hos mig när jag ligger i mammas säng. Jag vet inte varför men dem gillar nog också bättre hennes säng, hehe. Då sover jag inte helt ensam heller, och det är så mysigt när dem ligger hos en, :) eller för det mesta.

Annars hände inget särskilt i skolan, som vanligt. Men måndagar är ändå en slapp dag för vi har bara tre lektioner och slutar klockan två så det är skönt. Men när jag sen kom hem var jag skit trött som vanligt och inget är bättre än att sova ett par timmar efter skolan, det är såå skönt och jag sover aldrig lika bra som jag gör om dagarna, :)

Och nu sitter jag här och är lika trött som jag var innan och vill bara sova ännu mer, men det går inte minsann för jag ska snart ta bussen till Kvidinge, jag ska till mormor och käka pannkakor, :) jag får passa på nu när mamma är borta så jag kan få med mig hem ännu fler, hehe. Jag kan aldrig få nog av hennes pannkakor, det är verkligen muuums..
Jag måste lära mig göra pannkakor, eller pannkakor enligt hennes resept , för då kan jag få det lite oftare.

Jag kommer hem någon gång i kväll, och då kommer jag mest ta det lugnt. Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0