Måndag

Vi fick sluta en timme tidigare än vi brukar göra om måndagar, för på den sista lektionen fungerade inte datorerna så vi fick gå hem istället för att ha lektion. Och det var väldigt skönt kan jag säga. Jennie följde med mig hem för hon skulle ha utvecklingssamtal med lille Wiggen tjugo i fem så det var lite onödigt att hon åkte hem till sin lilla by så därför följde hon med sin bästaste kompis istället. Vi gick inom ICA på vägen för jag skulle köpa lite saker till middagen, spagetti och köttfärssås, mums..

Sen begav vi oss hemåt, och efter jag hade gett katterna mat och satt in maten i kylskåpet så satt vi oss vid tv:en och tittade på one tree hill, gossip girl och wipeout från igår som jag hade spelat in medan vi var iväg. Och efter det gick Jennie för att träffa Malin och Wiggen, jag hoppas att det gick bra för dig och att han sa lite mer vettiga saker, ;) haha. När hon stack la jag mig på soffan och där låg jag tills jag skulle börja med maten. Sen blev det mat, och det blev lika gott som alltid när jag göra min älskade köttfärssås.

Och nu ligger jag i min säng och latar mig och funderar på vad jag ska göra idag eller ikväll rättare sagt. Men jag tror att jag ska hoppa in i duschen nu och sen var mamma sugen på att se en film med mig lite senare så då får det antagligen bli det. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: knappt

Du e bäst

2009-03-17 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0