Måndag

Idag i skolan har jag känt mig dålig och allmänt sjuk. Mitt huvud har snurrat som när man har åkt en "må illa" karusell på liseberg och jag har känt mig spyfärdig. Så jag bara väntade och väntade på att skoldagen skulle vara över och som tur var är det måndag så vi gick bara till två. Annars hände det inget specielt i skolan, eller jo Sandra fyllde 17år så nu är vi tre som är sjutton i mean girls. Hon fick en super gulligt BH och ett par trosor av oss, som jag och Majs köpte på Väla förra veckan. Men jag vet inte riktigt vad hon tyckte om de, men som tur var va det rätt storlek och allt. Jag får väll också säga Grattis till henne, så Grattis!

Sen när jag kom hem la jag mig direkt på soffan, och där låg jag från två till sex. Det har varit skönt att kunna sova lite för nu mår jag mycket bättre efter min sköna sömn och ipren. Så jag får hoppas att det inte är så allvarligt för jag vill ju inte vara sjuk tills på söndag. Jag har även kollat igenom alla mina kläder, så jag kan bestämma mig för vad jag ska ha med mig. Och jag har bestämt mig för 11 plagg, jag vill liksom kunna ha olika stilar och inte bara ha klänningar som det har blivit mest av. Men han som ska fotto oss ringde mig igår för han ville förklara en del saker personligen för mig eftersom det är lättare att ta sånna saker via telefon istället för mail. Ja, och då sa han att det räckte med 3-4 plagg, och då var min fösta tanke, VAAAAA? Skojjar du? Men jag får se hur många det blir, men just nu låter det som om det blir 11, lite pinsamt att komma dit med så många i och för sig när han säger 3-4..men men så är det och vara tjej, :)

Nu måste jag sätta igång att plugga lite eftersom vi har ganska mycket denna veckan. Sen blir det duschen och antagligen sängen, men det är inte så troligt eftersom jag har sovit så mycket idag så jag kommer väll inte kunna somna ändå. Men då får jag sätta på vänner, så jag kan se det istället, :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0