Lördags morgon

Imorse vaknade jag redan halv sju, men givetvis ville jag inte gå upp så tidigt så jag låg kvar i sängen. Jag somnade efter ett tag men vaknade igen ca en halv timme senare, och så va det ända tills jag gick upp. Det är verkligen inte bra, för denna helgen hade jag tänkt att jag skulle ha riktigt bra sömn så jag är helt och hållet utvilad tills i morgon. Men jag gick iallafall upp vid tio, jag hade slällt klockan på elva så fast jag inte kunde sova riktigt bra ville jag ändå ligga kvar i sängen tills klockan ringde, men en viss person, ta åt dig Jennie, haha..väckte mig så jag fick gå upp då istället eftersom jag blev helt klarvaken av det sms:et, ;) hehe. 

Jag gick ner och gjorde frukost till mig och så satt jag mig vid tv:en och tittade på LA ink. Sen när jag kände mig piggare hoppade jag in i duschen. När jag var färdigduschad satt jag på ett ansiktsmask, föna håret, sminkade mig och lockade håret (jag skulle testa så jag vet hur jag ska ha mitt hår i morgon). Och nu ligger jag i min säng igen och latar mig framför tv:en och datan. Jag ska gå till tågstationen om ca tio minuter för jag, Jennie och Malin (jag hoppas din mamma heter de Jennie, för jag glömmer alltid det, (a) ska in till vår älskade Caroline nu innan hon åker till Orup (på måndag).

Nu måste jag kila ner till stationen, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0