Lördags kväll

Jag gick till tågstationen och på tåget satt Jennie och Malin, (nu vet jag att hon heter de och jag ska aldrig glömma de) hehe. Vi åkte tillsammans in till helsingborg och när vi kom dit gick vi givetvis direkt till donken för en viss person skulle så klart käka där, hehe ;) men jag köpte lite apelsin och äpple juice för jag var riktigt törstig. Men en viss dricka kan man ju bara dricka i förpackningen och inte i glas på grund av färgen, hahaha.

Sen gick vi upp för den långa och jobbiga backen till sjukhuset där vi fick träffa vår lilla sötnos. Det var så himla skönt att träffa henne och framstegen är fruktansvärt underbara att se. Jag är så glad att allt går framåt, och att du kan andas helt själv känns då himla bra. Jag vet att du kommer klara detta min underbara Caroline, <3 Jag kommer sakna dig så jävla mycket nu när du åker till Orup och jag kommer så fort det går. Men jag vet att du kommer bli bra, du har en sån tur att du har fått komma dit. Jag älskar dig gumman och jag tror på dig, jag kommer alltid finnas vid din sida, <3





Vi tog tåget hem halv sex och jag var hemma halv sju. Det var meningen att jag skulle gå och handla mat till mig ikväll för mamma är inte hemma ikväll, men jag orkade inte så det fick bara bli några gamla, torra mackor vi hade hemma, hehe. Annars har jag bara suttit framför datan och läst en massa bloggar, som jag förövrigt är beroende av. Nu sitter jag där nere och tittar på melodifestivalen för jag har tydligen inte ettan på min tv där uppe och det är faktiskt jävligt konstigt för jag har alla andra kanaler, men men jag får stå ut med mammas soffa där nere i det kalla, mörka och tråkiga rummet, haha..mitt är ju bättre, :) men där är faktiskt jävligt många bra låtar detta året men jag älskar 1000 miles absolut bäst och dem ligger inte alls bra till nu, :( och jag hann bara ringa in tre gånger och rösta på de, faaan..annars hade de kanske fått fler röster och bättre placering.

Och jag måste bara säga att om tingeling hade varit ett av bidragen hade jag lätt röstat på den, hahaha..så jävla bra, :)


Kommentarer
Postat av: din mor

"kalla, mörka och tråkiga rummet" det var inte snällt sagt om mitt fina vardagsrum. Det är ett fint ombonad rum och med många värme ljus som man kan tända :-)

2009-03-16 @ 09:25:03
Postat av: din mor

"kalla mörka och tråkiga rummet",det var inte snällt sagt om mitt fina vardagsrum. Det är ett mysigt och ombonad vardagsrum och man kan tända många värmeljus också och göra det mysigt :-)

2009-03-16 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0