Kvällen

Igår; När jag kom hem till pappa satt han igång och gjorde middagen. Medan han gjorde maten.. eller jag fick också hjälpa till med att skära grönsaker (det jobbigaste och tråkigaste) men pappa tyckte bara det var bra så han slapp göra det själv, snällt va ;) hehe ..så tittade vi på Lotta på bråkmarkargatan som gick på tv. Och det första pappa sa när jag satt på det var; Du och dina jävla barnprogram. Haha, jag kan faktiskt inte hjälpa att jag gillar barn filmer. Sen när maten var klar satt vi oss vid tv:en och tittade på Ghost, som började efter lotta, och den var faktiskt bra så mycket jag hann se av den. Jag får nog försöka fixa den filmen så jag kan se hela för pappa tjata hela tiden om att den var skit bra och han hade sett den 4 gånger, haha..och det är inte mycket enligt mig, om man tycker den är bra. För när Ondskan kom ut som film kollade jag på den en gång i veckan i flera månader, och jag tycker fortfarande att den är skit bra, :) men men det kanske är mycket för han.

Sen när klockan började närma sig åtta gick jag till Majs, fast hon och Boss mötte mig på vägen. Och så stor och söt lille Boss har blivit nu, :) När vi kom hem till henne satt vi och tittade på let´s dance, sen kom Rebecca ett tag när det var lång pause och då gick vi ut ett tag med Boss så han kunde få lite frisk luft, eller det behövde nog alla, ;) När vi sen kom hem till Majs åkte Rebecca igen och jag, Majs och Boss satt oss och tittade på det sista av let´s dance (utröstningen) och sicken tur att Elisabeth åkte ut, nu är det bara Laila som ska ut så Magnus och Morgan kan vara i finalen. När det sen var slut satt vi och tittade på Samantha samtidigt som vi fixade lite med Majs löshår, och då åkte det helt plötsligt på mig, hehe. Och jag gillade det, så långt och fint. Nu saknar jag ännu mer mitt långa hår.

Mamma ringde mig vid halv ett och sa att hon kom och hämtade mig nu så då sa jag hejdå till lille Boss och Majs och åkte hem med mamma. När vi sen kom hem var jag ganska trött så jag la mig ganska snabbt. Men tack för kvällen Majs, :) <3


Kommentarer
Postat av: majs

tack själv miks :D <33

2009-03-14 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0