Fredag

Imorse hade jag sovmorgon som jag har varje fredag men det var extra bra i dag för jag gick och la mig i tid i gårkväll så inatt har jag fått hela nio timmars sömn, och det är inte illa. Jag känner mig så duktig som har lyckats gå och lägga mig i tid i två dagar i sträck. Det har också gett resultat, för jag känner inte mig alls lika trött om dagarna och jag sover inte heller min lilla dagstupplur. Så när mamma kommer hem i morgon kommer hon bli så stolt över mig, hehe :) eller det hoppas jag iallafall för hon gillar inte när jag sover om dagarna eller när jag är trött för då blir jag så gnällig.

Sen i skolan hände inte så mycket, som vanligt. Det är så skönt på fredagar för då är skoldagen så kort och dagen går så snabbt, det är så det alltid borde vara. Eller skoldagen kanske inte var som den brukar men det blir förhoppningsvis bra till slut.

Efter skolan följde Jennie med mig hem för vi skulle mysa, äta gott och titta på let´s dance tillsammans, bara vi två, för det var så himla länge sen vi träffades själva utan de andra tjejerna så det tyckte vi behövdes. Vi fick inom ICA först för att handla middag och gottis till i kvällen. Det blev skinkinnanlår, potatis, sås och lingon till middag och glass med en massa godis till kvällen framför tv:en. När vi sen kom hem till mig satt vi mest och snackade och var på datorn och tittade på gamla fotton. Efter ett par timmar bestämde vi oss för att börja med maten, eller jag, för här är det jag som får laga maten, hehe, och det blev väldigt gott. Mycket godare än i tisdags när alla tjejerna var här.

Sen började let´s dance och där satt vi med vår glass och vårt godis och bedömde hur alla dansade. Min favorit är fortfarande Morgan, han är en sån ball person och dessutom dansar han bäst av alla enligt mig. Men det var ändå tråkigt att Nicklas åkte ut för det var meningen att Elisabeth skulle åka ut, hon och hennes partner trodde ju det och många andra också, eller iallafall jag och Jenne, haha. Plus att hon dansar verkligen inte lika bra som Nicklas. Men men..jag får fortsätta hålla tummarna på Morgan till nästa pogram, :)

Jennie stack sen vid tio i elva så hon skulle hinna med tåget som går fem över elva. Och nu sitter jag eller rättare sagt ligger i min säng och gör inget annat än lata mig framför datan. Jag får se vad som händer senare, jag kanske sätter på en film eller så får jag gå och lägga mig så jag håller kvar i min förbättrade sömn. Men jag får ju sova hur länge jag vill i morgonbitti så det är ju nästan skit samma när jag går och lägger mig, men jag får se hur det blir med det. Godnatt så länge!


Tack för kvällen min lilla älskade bästa vän, du är så underbar gumman. Jag älskar dig, <3





Kommentarer
Postat av: din lilla älskade bästa vän

tack själv gumman, det var så skönt att bara vara vi! jag hade jätte kul :) och maten blev super god. men din katt var helt galen haha! ;)

2009-03-07 @ 12:20:05
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0