Fredag

Imorse gick jag upp halv nio och då var jag trött kan jag säga men jag kämpade mig upp som jag gör varje morgon, åt frukost och fixade mig, sen gick jag till stationen så jag hann med tåget tio i tio. Och det kändes verkligen som om det var vår i morse så jag kände mig tvungen att ta på vårkläder, så där gick jag till stationen i min fina våriga outfit, hehe. När jag sen var framme i helsingborg stod moster Bente och väntade på mig och då gick vi ut i det fina vädret som började vår shoppingtur. Vi gick runder i en massa affärer och sen när vi kände oss trötta satt vi oss på Espresso house och tog en fika, och sen när vi hade vilat benen och kände oss mätta fortsatt vi vår runda. Jag handlade en väldigt fin jeansjacka, och sen fick jag ett par solbrillor, en bh och ett par trosor av min snälla moster, :) och efter ett tag kände vi oss lite frusna och trötta igen så vi satt oss på Ebbas café och tog en varm choklad..mycket gott! Sen tog jag hem tåget tjugo i tre när vi kände oss klara för dagen. Så det var en trevlig shoppingdag med min kära moster som jag tyvärr inte träffar så ofta. Men tack för dagen och allting moster, :)







Sen när jag precis hade komit innanför dörren ringde mamma mig så jag fick gå ner igen så vi skulle gå och handla. Jag hade också med Majs data som hon glömde hos mig när hon va här sist för jag skulle träffa henne i byn. Och där fick vi ett mycket intressant snack tillsammans med min mamma om en viss person som mamma skulle spana in, hahaha. Sen gick mamma och jag in och handlade ett par jeansleggins på Elie till mig, så nu har jag fem par därifrån men dem är så jävla sköna och mycket snyggare än dem från gina, ;) hehe.

När vi kom hem satt jag igång med min middag som blev kyckling, kroketter och bearnaise som blev så jävla gott, :) och efter min härliga middag satt jag mest och gjorde ingenting framför datan och tv:n. Men sen tyckte Cornelia så synd om mig för jag var helt ensam hemma eftersom mamma lämnade mig själv en fredag kväll, hehe..inte riktigt men jag ville se alla hennes bilder från plåtningen och så skulle båda två se let´s dance så vi bestämde att hon skulle komma hit. Så vi har haft en trevlig kväll med massa skvaller och tittat på let´s dance (som jag blev skit arg på eftersom Laila blev kvar och Morgan åkte ut) och jag fick se alla hennes bilder som jag blev förälskad i, hahaha..nej men dem va så himla fina. Jag hoppas verkligen att mina också blir de, :)







Min lilla Connebonne och jag, så många härliga minnen vi har tillsammans, :)





Nu sitter jag och tittar på nått konstigt program på tv:n, men jag funderar på att gå ner och duscha för det hinner jag inte göra i morgon för då ska jag också upp väldigt tidigt för mamma och jag ska iväg, och sen när vi kommer hem från vår lilla utflykt ska vi på kalas hos min moster, så det blir mycket vi träffas denna helgen. Så det blir en dag i morgon också. Hej så länge för nu ska jag kila ner till duschen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ligger Elie och vad kostar jeanslegginsen där?:P

2009-03-21 @ 14:42:11
Postat av: Anonym

Var ligger Elie och vad kostar jeanslegginsen där:?:P

2009-03-21 @ 14:43:44
Postat av: majs

Du e så underbar lilla gumman :D <3

2009-03-21 @ 15:05:23
Postat av: Anonym

sv: de ligger i klippan, och de kostar antingen 249, eller 299 det bros på vilka, :P

2009-03-22 @ 21:01:03
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, tack:P

2009-03-23 @ 08:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0