Underbaraste

Idag var det tre månader sen min älskade, underbara och bästa Caroline var med om bilolyckan. Jag kan inte förstå varför det skulle hända just henne. Det är så jävla orättvist..
Jag gillade verkligen henne redan andra dagen, eller man kan säga att det var redan första dagen då vi började skolan. För hon och Jennie gav mig världens gulligaste blickar, jag kände inte någon av dem eller rättare sagt jag kände ingen när jag började skolan så första dagen var väldigt tråkig men direkt när jag såg deras blickar hoppades jag på att vi skulle bli vänner. Och så blev det minsann, :) haha, jag kommer aldrig glömma den kvällen när vi snackade på msn, både jag och Carro, och jag och Jennie. Jag vet vad ni tyckte om mina upprepande ord men ni var så himla gulliga. Och ni sa att jag kunde va med er dagen efter, tur för mig så jag slapp vara ensam, haha. Det var då vår vänskap började. Jag älskar er båda två så himla mycket, ni betyder så jävla mycket för mig, <3




Kommentarer
Postat av: jennie

tack gumman, det var skönt att höra :) du betyder också jätte mycket! saknar carro som tusan <3

2009-03-11 @ 21:24:04
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0