Äntligen helg

Nu är det äntligen fredag vilket innebär helg, :) och vi har heller inte en enda läxa över helgen och det känns så himla bra. Men jag hade i och för sig ändå inte kunnat ägna mig åt läxor denna helgen, men det känns ändå väldigt bra. Man slipper i alla fall ha det i sina tankar, :)

Just nu ligger jag i min härliga och goa säng och bara tar det lugnt framför datan. Pappa kommer och hämtar mig om ca 45 minuter för jag ringde han tidigare i veckan och frågade om han kunde bjuda på middag idag, så jag ska få min älsklings soppa. Eller jag äter bara den soppan för egentligen tycker jag inte om soppa, men den är så god, :) och gissa vem som har lärt han att göra den ? Jo, JAG såklart, hehe. Sen efter jag fått mat och känner mig mätt och belåten ska jag gå till Majs så ska vi titta på let´s dance och leka med Boss, :) hon bor också väldigt nära pappa så därför var det väldigt smart att jag ska dit idag så kan jag gå istället för att cykla hela den långa biten från mamma till henne.

Annars idag i skolan hände ingenting, (som vanligt) eller jag hade ett lite snack med Sandra, men det slutade bra som tur var, hehe. Så det har ändå varit väldigt bra stämmning idag i skolan. Det hände en liten pinsam sak på engelska lektionen. Det var så att jag skulle nysa men så nös jag bara en gång och istället för att nysa en gång till så fick jag ett väldigt konstigt läte och alla blickar i klassrummet gick till mig och alla började skratta. Okej, det var lite kul men det lät kanske lite misstolkat, :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0