Wiho

Jag kom precis innanför dörren och hoppade på datan, kanske inte ordagrant men nått i den stilen. Jag har varit på inskrivning till dansen, ja..och för er som inte vet går jag på dans, men jag vet inte riktigt vad det är för sorts dans. Jag bara hänger på och gör som alla andra, nej kanske inte riktigt men det är jazz/showdance tror jag, jag har alltid sagt det iallafall men det är någon sorts blandning. Jag tycker det är en rolig grej att hålla på med på friden istället för typ fotboll och innebandy för det är riktigt tråkigt tycker jag, inget som intresserar mig iallafall. Det är bara en boll man springer efter med en klubba eller fötterna. Men det kan va kul att titta och heja på de snygga killarna eller bara min älskade vän Sandra som är så duktig, ;)




Och jag klar med min turism läxa, wiho..så himla skönt. Nu är det bara handelsfrågornakvar jag ska göra till i morgon, men dem gör jag snabbt efter top model som jag bara sitter och väntar på just nu. Fast jag ska sättaigång och läsa en massa bloggar nu så det fördriver tiden.




Kommentarer
Postat av: nettan

wow, vad fin blogg du har. Hur gör du det?

2009-01-21 @ 20:52:40
Postat av: sandra

hoppas du kommer och hejar snart igen ;D

2009-01-22 @ 19:03:47
URL: http://saandraolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0