Väla

Nu har jag precis ätit middag. Det blev inget käk på väla eftersom när vi stod och kollade vad vi ville ha hörde vi i högtalarna; ärade kunder...
Ja, en gubberöst som alltid säger det en kvart innan dem stänger.

Vi trodde att väla hade öppet till 8 idag som en vanlig vardag men nej..det var trettondagsafton och då stänger dem som en helg. Men det visste varken jag eller Corre. Men efter det att vi hörde gubbrösten i högtalarna kom bussen en kvart senare så vi slapp stå och vänta. Vilket var väldigt bra eftersom det är riktigt kallt ute nu.

Jag köpte ingenting faktiskt, ovanligt men sant, :) men det blev inte så länge vi var där men jag tyckte att vi hade det trevligt. Vi pratade en massa om allting, men så blir det när man inte träffats på flera månader. Så det tycker jag vi ska göra om snart och inte vänta lika länge till.



Jag och Corinne på Liseberg i somras med klassen. Visst är han gullig och man ser att han tycker om de, ;)

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Snygg piercing du har ! :)



/ En tjej i storstan

2009-01-05 @ 20:04:42
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0