Sitter i skolan..

Nu sitter jag i skolan och har datalektion, fast jag sitter bara och gör vad jag vill för jag blev klar med power point igår som vi hade till idag. Det känns väldigt bra, egentiligen hade jag kunnat ha sovmorgon tills elva idag men jag skulle ha utvecklingssamtal med Sven i morse så därför fick jag gå upp lika tidigt som vanligt.."suck"

Senare idag efter skolan ska mamma och jag åka in till ängelholm. Vi ska först till sjukhuset sen blir det nog att vi går ett tag på stan för jag måste hitta något jag kan ha på mig på fredag. Efter det ska vi åka till min kära lilla mormor och äta pannkakor, mums..de bästa pannkakor som finns och jag måste verkligen lära mig att göra de så jag kan äta de när jag vill, :)

Sen blir det även en massa plugg idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0