Dagen

Mamma och jag åkte in till ängelholm för jag skulle till en psykolog, och tro nu inget sånt om mig men min doktor hade rekommenderat mig till henne. Det är så att jag har väldigt mycket problem med min mage. Jag har dagligen extremt ont i magen och det är jävligt jobbigt därför har jag varit hos en doktor och tagit en massa prover och kollat vad som kan va fel. Men dem har inte hittat nått så jag har varit hos en dietist en gång tidigare för att kolla om jag äter konstig mat som orsakar de. Fast det enda hon kom fram till var att jag åt för mycket frukt, tugga för mycket tuggummi och åt för mycket fibermat. Det enda som har varit skit svårt för mig har varit att inte tugga så mycket tuggummi. För jag blir nästan som en rökare utan ciggaretter, jag får panik. Men jag försöker och jag tycker jag har blivit duktigare.

Jag tror faktiskt jag rekommenderades till henne för dietisten tyckte jag var så envis och negativ så hon ville antagligen inte träffa mig mer. Men det var ändå till en liten nytta idag för jag berättade ganska mycket..och det kanske har någon betydelse för all denna smärta.



Vi var hos Pekke och mamma förklararde sin och jag sa hur jag ville ha den. Men han sa att det var lättare att vi ritade den direkt på när jag skulle göra den. Jag fick också en tid till Jennie och mig så vi kan fylla i våra "Believe" och jag ska fylla i min stjärna på ryggen samtidigt. OJOJ, det kommer vara en väldigt smärtsam dag men om man vill vara fin får man lida pin, ;)

Och efter vi varit hos Pekke idag åkte vi till ICA och köpte en hårfärg till mig. Och det blev mörkbrun, alltså inte lila för jag hittade ingen fin färg så jag skiter i det lila och blir mörkbrun nu direkt istället. Så det gör jag antagligen i morgon tror jag för jag kan inte vänta längre, :)



Ungefär som här fast lite mörkare och det kommer antagligen skimra
lite i rött men det gör inget, bara det blir mörkbrunt..men det är
ju bara 1000 cm kortare, aaah..jag saknar mitt hår men men
det växer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0