Vaffödådå

Nu ligger jag nyduschad i sängen och tycker synd om min själv, eller nej kanske inte riktigt..men jag mår inte alls bra nu. Har smärtor så det hade räckt till fem oskadade soldater krigande i Irak..men men, antagligen försvinner allt om några dagar.

Jag sitter och tänker på vad jag ska göra med mitt hår just nu för jag har blivit mycket duktig och sköter det mycket fint nu. Jag varken plattar det varje dag eller tvättar det. Eller jo..men dem senaste fem åren har jag tvättat det regelbundet varje dag och det sliter väldigt mycket på håret har jag börjat inse nu..så jag ska försöka bara göra det varannan dag men det kommer vara svårt för jag gillar det inte..jag känner mig helt ofräsch då och särskilt när det inte är plattat heller. Men jag måste låta det vila så det kommer bli inpackning en gång i veckan också fast jag har aldrig gjort det förr men jag klarar nog det, :) och snart kommer det vara låångt och fint med bra kvalité, mitt mål just nu!



Det börjar växa ikapp, :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fulare nu ,

2009-01-27 @ 22:08:10
Postat av: Anonym

jaså, jag tycker jag ser likadan ut, bara kortare hår men okej, tack, :D

2009-01-27 @ 22:24:31
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0