moffe = pappa

Jag kom hem för ett tag sen från Moffe (pappa) eller det är vad Nickoline kallar honom så det ska jag med börja göra från och med nu för jag tyckte det var gulligt. Fast jag tänker bara på han snygga killen som var med i Big Brother 2006 eller min söta stora hundnalle som döptes efter han.

Fresten i morse använde jag för första gången den vibrerande, elektriska mascaran som jag fick av pappa när han kom hem från Thailand. Det känndes ganska obehagligt och skumt, men jag kommer vänja mig tror jag för den verkade vara skit bra.

Nickoline ville inte vara med, så det blev att bara jag och Emma satt själva och pysslade lite med alla olika pärlor för Moffe ville inte heller pärna med oss. Tråkiga! Men innan jag åkte hem fick jag ett av alla armband vi gjorde, tack!



Nickoline i bilen på väg hem från väla innan idag


En av alla sköldpaddor jag gjorde. Visst blev den fin ? ;)


Innan jag skulle åka hem tog jag två nybakade mackor som pappa påstod att han hade bakat. Dem var iallafall goda för nybakat smakar alltid bäst och nu slipper jag plocka fram mat. Jag sitter själv hemma hos mamma för hon är hos Anders och då blir det ensamt och tråkigt att äta. Men jag har ju mina älskade katter som sällskap iallafall så helt ensamt blir det inte, ;)

Nu ligger jag i sängen med Zoya, vi kollar på Ali men den verkar inte alls bra så det blir nog att jag sätter på en riktigt bra film och lägger mig i sängen och myser resten av kvällen.


Caroline, vi ses snart, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0