Picture

Jag har så sjukt många minnen från hundratals dagar under så många år. Men jag tänkte jag skulle dela med mig lite. Därför lägger jag upp lite bilder eftersom jag ändå sitter vid datorn och har tråkigt och kan inte somna.



Lärarmiddagen i 9:an. Kände mig ovanligt
lyxig i uppsatt hår och för er som inte vet
hatar jag att ha uppsatt hår.


Spexdagen i 9:an. Jag var kanin som ni kan se.


Prag med mormor, mamma och moster.
Mamma och jag blev avritade.


Jag och en av alla mina nästkusiner. Vi var på
släktträff i danmark.


Den ända bilden jag har på farsan och mig fastän
jag har träffat han fler gånger än jag kan räkna till.


Denna bilden säger fler än tusen ord för mig.
Men det jag kan säga är att jag fick gräva en
stor grop helt själv. Och min älsklings lärare
tog denna bilden med hans jävla kamera som
var överallt.


Går inte mer än att säga att jag har en helt underbar
mamma och vi har minne förevigt tillsammans.


Maria, Sandra, Jennie, Caroline och Mikaela.
Helt underbara minne tillsammans med er alla
och fler ska det bli.


Corinne, Rebecca och Mikaela.
Detta var tider..saknarsaknar!


Anna, Corinne och Mikaela.
Vi tre hade alltid så himla kul och vi hittade på så mycket.
och det är något jag aldrig kommer glömma..


Mikaela och Cornelia.
Vi har haft tider sedan barndomen, både bra och dåliga.
Men dem bra har varit bra om man säger så.


Lilljulafton 08. Min lilla familj på mammas sida
får ihop mysiga och trevliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0