Besök hos sötnosen

Idag efter skolan åkte jag, Jennie, Maria och Sandra in till stan för att träffa vår lilla älskling.

Vi tog tåget redan vid två för vi blev klara väldigt tidigt med provet och fick sluta när vi var klara. Vilket var väldigt skönt men provet var ganska svårt. Fast jag gjorde mitt bästa som alltid, (a) och jag hoppas att jag får bra på det ändå.

När vi kom in till stan gick vi direkt till donken, eller Sandra och Jennie gjorde det för jag och Maria gick till graffiti för vi ville ha riktig god mat. När vi var mätta och belåtna gick vi vidare, men vi orkade inte gå upp för den jobbiga backen som man måste för att komma till sjukhuset och därför åkte vi buss i stället. Men det blev en liten omväg vi fick åka men vadådå, vi hade tid att titta på trafiken och naturen.

Sen bar det av till vår lilla älskling.

Det är alltid lika skönt att träffa dig. Idag var du ganska trött och du bara sov och sov, men det känns så bra att få se dig, du ser så otroligt stark ut fast du verkade inte så glad på mig idag. Du ville inte titta på mitt hår, eller du kanske bara va avundsjuk på min snygga hårfärg..eller inte, ;) och jag hoppas inte du blev allt för arg på mig när jag noppade dina ögonbryn för det verkade lite som de och det var inte meningen sötnos för jag blir så sjukt nervös när du gör dina allvarliga miner. Men jag är så glad över dina framsteg så bara fortsätt så och jag kommer snart och hälsar på dig igen, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0