Långtråkigtorsdag

Idag är det torsdag vilket betyder fredag i morgon, och det är himla skönt. Skolan är riktigt händelselös nu och inget är sig likt utan vår lilla älskling med sitt undrbara humör. Men i morgon åker jag, Jennie och Maria in till  helsingborg för att träffa snäckan. Det känns alltid så bra efter man varit hos henne, allt känns så mycket lättare och skönare. Känslan att prata med henne, hålla henne i handen och bara att få se lilla sockertoppen är så härlig. Så imorgon får du stå ut med halva gänget Carro, så se till att inte sova och va trött, ;) jag älskar dig och tror på dig så mycket, fortsätt med framstegen så blir allt bra, <3




Skolan idag har varit lång..som varje torsdag och därför hatar jag torsdagar. Jag hatar att gå länge, min kropp klarar inte av det..himla jobbigt tycker jag.

Men sen när jag kom hem vilade jag några minuter för jag var riktigt trött men det blev knappt en kvart för mamma ringde och sa att jag skulle komma ner. Vi skulle gå in till byn och handla. Jag handlade ett linne, jag har redan det i en annan färg men jag älskar det så därför blev det ett till. Sen gick vi hem igen och då började vi med kvällsmaten, köttfärssås och spaggetti..riktigt gott blev det, ja..och jag älskar min egen köttfärssås.

Nu sitter jag här och ska snart börja med läxan, för vi har engelska läxa till imorgon. Sen händer antagligen inget mer idag, så efter läxan blir det bloggläsning, tv och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0