1994-2008

Dagen har varit en riktig relax dag, hur skönt som helst. Men vid sånna dagar är det rent av sagt omöjligt för mig att somna. Därför har jag kollat på en massa fotto sen mamma tog förväl av vår "relax-dag" för hon var trött och kände inte sig alls bra. Jag låg först i hennes säng ett tag med katterna innan hon kom och skulle bädda ner sig men då skrämde hon iväg mig och jag gick in till mig och min säng (som är skönare). Ja, tillbaka till fottona. Jag har kollat på skolfotto på mig själv från 95-08, alltså 14 år av mig i bilder. Ja det är inte dumt de. Men visst, på en del önskar jag att det inte var jag.



1995, (3år) kolla bara på minen, det ska nog föreställa
att jag är sur.


1996, (4år) här ville jag absolut inte visa tänderna.            


1997, (5år) ett års träning och jag vågar visa mina två tänder
och dessutom fick jag min fösta "finne".
                                                                                                       

1998, (6år) fler tänder och snyggare frisyr. Tottarn har
försvunnit och jag kör på en omodern "kort och rakt" frisyr.


1999, (7år) mitt djur intresse börjar sakta men säkert  
och jag envisas med att inte låta mitt hår växa.           


2000, (8år) därför bestämmer jag mig för att klippa av skitet
och djurintresset växer och halsbandet hänger efter.


2001, (9år) håret börjar växa och det gör jag också.


2002, (10år) det är bara håret som fortsätter att växa        
och jag vill ha långt hår.


2003, (11år) Håret blir synligare och det blir även ögonbrynen.


2004-ingen bild
Jag klipper kort lugg och jag fastnade inte på kortet och därför finns inget.




2005, (13år) jag klipper upp håret och det vill inte ligga      
rätt utan står ut överallt (och det var innan jag förstod        
att man skulle använda plattång). 10år efter och jag          
har bättrat på min sura min.


2006, (14år) jag börjar le sakta men säkert, jag börjar mitt
eviga färgande av mitt hår, jag har piercat mig, jag har fått
riktigt långt hår som jag sällan har framme.


2007, (15år) jag har fått ett konstigt leende som jag endast
använde en gång (här), jag har fått ljusare och kortare hår,
jag har förstört mina ögonbryn, jag har tagit av min piercing.


2008, (16år) jobbat på mitt "smile", har fått mörkare hår, ögonbrynen
har växt ut.


2009, ingen bild
Jag klipper av mitt hår, sätter i piercingen, färgar håret rött.
(men nu är det mörkt igen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0