Torsdag

Imorse började dagen riktigt dåligt. Jag skulle försöka få i mig det jag köpte igår och det var nog det äckligaste jag har smakat. Jag fick blanda det med vatten men efter varje klunk jag tog kändes det som allt kom upp igen..så jag får se hur det går imorgon, jag hoppas verkligen att det smakar lite bättre annars vet jag inte vad jag ska göra för det är riktigt plågsamt att dricka det. Hela dagen har jag gått runder och sagt; Nej nu kom smaken igen. Alltså eftersmaken kom tillbaka flera gånger under hela dagen. Jobbigt!

Efter skolan gick jag raka vägen hem. När jag sen satt mig i soffan några minuter senare blev jag så trött att jag somna till, där låg jag i knappt en timme och gotta mig och det gör väll så att jag inte kan somna i natt..faan! Sen fick jag skynda mig och byta om så jag kunde kila ner till dansen. Jag kom hem för en halvtimme sen och nu bara sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem. Läängtar, för idag ska mamma göra sig extra snygg för livet så jag vill att hon ska bli klar och komma hem och visa mig, jag har redan sett ett smakprov och det ser ut som det kommer bli så snyggt att jag också vill, ;)

Men nu ska jag sätta igång att läsa lite bloggar sen blir det duschen, plugg och sova..om det går annars får jag titta lite på vänner tills jag blir trött, ;) Godnatt så länge! och fresten imorgon är det banhof, kuuuul ska det blir tjejer, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0