Torsdag

Idag har det varit en lång och tråkig skoldag, som torsdagar alltid är och kommer förbli eftersom det är den ända dagen i veckan vi går till fyra.

Precis när jag hade kommit hem fick jag ett sms av Rebecca som frågade om hon kunde komma upp ett litet tag innan hon skulle träna. Vi satt och snackade om allt möjligt tills det vad dags för henne att gå. Det var riktigt länge sen vi träffades så därför är det roligt när man ses, man har betydligt mycket mer att snacka om iallafall.

Och nu sitter jag här vid datan och läser bloggar, ganska mycket att ta igen men det är bara kul. Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag, är väldigt trött som vanligt. Men jag får hålla mig vaken så jag kan somna i kväll. Men det blir nog mys hemma med mamma med god mat och film. Ja, och jag får inte glömma att jag ska färga håret idag med. Läängtar!



Caroline min lilla älskling, jag saknar dig så mycket. Jag vill bara att du ska bli frisk nu, vi har så mycket att ta igen. Men du är stark och jag tror på dig, jag älskar dig sötnos, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0