Torsdag

Idag var det första skoldagen på några veckor och givetvis skulle vi börja en torsdag så vi går ända till fyra. Jag kom hem för ungefär en timme sedan och jag har inte orkat göra någonting. Jag är riktigt trött och vill bara sova. Men om jag lägger mig och vilar en timme eller två är det helt kört för mig att somna i kväll. Därför får jag sitta uppe och försöka hålla mig vaken.

Jag ska göra klart min recenssion idag om min bok jag läst, pojken som kallades det, som för övrigt är riktigt bra men har en hemsk handling. Sen har jag också engelska jag måste göra, ska göra några meningar om dödsstraff som jag sedan ska läsa upp i morgon på engelska. Inte min starka sida precis..

Jag satt och undrade när mamma skulle komma hem, för hon är ganska sen nu. Och när hon kommer hem har jag alltid något att göra, antingen blir det trevligt eller tvärtom men hon är ändå alltid lika rolig som jag däremot inte kan säga om mig själv. Men jag kom precis på att hon skulle och handla mat efter jobbet så nu hoppas jag bara att hon har köpt något riktigt gott som vi kan ha till middag ikväll.



Mamma och jag för några månader sen..
Den kvällen kommer jag alltid att minnas, helt underbar och rolig kväll.
Min mamma är verkligen underbar och jag hade aldrig kunnat ha en bättre.
Jag älskar dig, <3

Kommentarer
Postat av: jennie

har du insett det nu? din mamma gör allt för dig gumman :)

2009-01-08 @ 22:36:49
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0