Torsdag

Idag har jag bara tagit det lugnt och sovit och kollat på tv. Jag har varit riktigt trött fast det inte blev så farligt igår. Men ibland finns sånna dagar med. Men mamma och jag gjorde en jätte god gryta så god mat har det iallafall blivit.

Jag kom nyss ut från duschen. Efter vi hade kollat på emil och griseknorren som för övrigt är riktigt jävla kul, särskilt när hönsen och grisen blir lite för fulla och deckar och alla tror dem är döda. Men iallafall när jag skulle gå in i duschen hade min handuk trillat in i duschen så skulle jag ta upp den samtidigt som jag drog bort duschdrapperiet ser något jätte långt stort hängande från taket och skriker till. Jag trodde att det var en stor köttätande orm när det bara var munstycket till dammsugaren. Ormar är verkligen jätte äckliga och jag är skit rädd för dem och det såg faktiskt ut som en orm.

Jag ringde pappa innan idag och han verkade verkligen super pigg. Det blev nog inte en så hård natt för honom inte. Ja då vet man var mitt icke drickande kommer ifrån. HAHA!

Och imorgon ska jag och mamma upp jätte tidigt för min syster kommer redan nio och hämtar oss så ska vi köra till väla och handla lite och då får jag träffa min super söta systerdotter igen. Efter att vi varit där ett tag lämnar vi av mamma här hemma och så kör vi vidare hem till pappa. Han skulle bjuda på en god middag så vi ska ha en trevlig och mysig familjemiddag som innehåller fler än bara två personer. Det är inte ofta man upplever något sånt, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0