Top model

Nu sitter jag och tittar på top model. Jag hade precis satt på weeds när jag såg att klockan var åtta. För jag har ääntligen fått tredje säsongen och jag blir som besatt när jag har dem hemma. Jag vet egentligen inte varför jag ser det för jag har alltid hatat det och inte orkat se det. Men sen när alla sa att en kille var med var jag tvungen att börja se det och det är väll okej. Jag kommer iallafall börja se det för det ser ut som det är lite action i de.

Och idag efter top model börjar andra avenyn och jag älskar verkligen det programmet . Men jag har redan glömt vad det slutade med men jag får antagligen tillbaka minnet när jag ser vad som hänt tidigare, eller jag tror dem visar det iallafall.

Sen ska jag sova tidigt idag, eller jag ska försöka. Innan tolv ska datan iallafall vara stängd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0