Onsdag

Jag kom hem från skolan för ett par timmar sedan och sen dess har jag bara tagit det lugnt och inte gjort något alls. Mamma kommer hem om ca en timme och då har hon med en bild jag skickade till henne idag på jobbet som hon lovade att printa ut så jag hoppas den ser bra ut. Vi ska också börja med läxan då så den blir klar. Jaja, jag har varit hemma nu ett tag utan att göra något och klockan bara går och går och snart är det läggdags igen men jag har så svårt för mig att komma till ro och börja koncentrera mig på sånt när klockan bara är fyra.

Och till en helt annan sak..idag i skolan på idrotten hade vi styrka så vi var i gymmet. Där satt jag på en av ställningarna, eller vad det nu heter, och skulle börja lyfta i "sittande bänkpress" och det var väldigt tung så jag frågade någon hur jävla mycket kilo som var på egentligen för jag klarade inte ens att lyfta det..och ja, där fick jag mitt svar på min styrka. Jag har ingen. Jag klarade inte ens 30 kilo som det var i detta fallet, alltså hur svag är jag egentligen?




Caroline, du finns i mina tankar oavbrutet och jag saknar dig så himla mycket. Inget känns som förr, ingenting. Men jag är riktigt glad för att jag fick träffa dig, Jennie, Maria, Sandra och Evelina. Ni allihopa är så gulliga fastän Evelina dissar alltid, ;) men så fort du blir bra gumman ska vi se till att få igång våra tjejkvällar igen för utan dig känns det så tomt. Men jag och Jennie kommer till dig på fredag och då ska vi säga en massa saker till dig som jag hoppas du kan glädjas åt. Jag älskar dig gumman och så mycket som jag och alla andra tror på dig kommer du klara detta, du är underbart bra sötnos, kämpa så klarar du allt, <3



Familjefottot, jag älskar er tjejer, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad att jag har träffa dig med mikaela!

(fast jag hatar den bilden) fast ni andra är supersöta, älskar dig <3

2009-01-21 @ 18:23:39
Postat av: Anonym

/ maria

2009-01-21 @ 18:24:22
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman, jag är jätte glad att jag träffat dig också. caroline kommer klara detta för hon är envis och skit stark! jag älskar dig

2009-01-21 @ 21:30:49
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0