Tionde

Idag, den 10 januari, är det exakt en månad tills jag fyller 17. Tiden går snabbt och det känns som om jag fyllde 15 bara för ett år sen. Den dagen kommer jag aldrig att glömma, jag var på skidsemester med Corinne, Åke och Annette. Vi hade riktigt roligt den veckan och det är ett evigt minne för mig, inget jag kommer glömma.



Corinne och jag ute i backarna, vi hittade dock ingen lift den dagen som ledde
oss upp dit vi skulle så vi fick försöka ta oss uppför den på egen hand och det
var dessutom en blå backe. Vi kasade ner hela tiden, tappade skidorna, det var
kallt, det blåste snö på oss och vi var ivägen för en del som skulle ta sig nerför
backen, vilket var meningen man skulle, inte tvärtom som vi gjorde.


Vi tog oss upp sakta men "säkert". Bara halva biten kvar..


Utsikten från den längsta och största liften, den tog minst 5 min att åka
och på den tiden kunde man ha riktigt roligt. Kanske flörta,
göra grimaser och skratta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0