Sovetid

Jag lyckades inte sätta på en film för jag hittade ingen jag ville se. Därför har jag bara suttit här vid datorn och klottrat på bilder. Det kan va riktigt kul ibland för samtidigt hittar man en massa bilder man inte har sett på åratal. Nej, kanske inte riktigt så länge men man har glömt att dem finns helt enkelt.

Okej, vissa kanske man önskar inte fanns och därför jag ska gå igenom dem. Det brukar bli en hel del man slänger då men det är jobbigt med en massa onödiga bilder. Jag får helt enkelt ut med kameran och ta nya.



                          En av alla bilder jag gjort om nu

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så jättemycket! :D

2009-01-10 @ 09:20:57
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0