Söndag

Idag är det söndag igen, ja..tiden går bara så himla snabbt nu för tiden och imorgon är det skola. Jag önskar bara att jag kunde slippa men tyvärr går inte de.

Morgonen, dagen och kvällen har varit en riktig söndag. En vilodag! Skolan gör att jag inte orkar annat än sova, men det ska jag försöka ändra på nu. Eller nästa vecka..

Nu sitter jag här och latar mig och om en halvtimme hade jag tänk att jag skulle gå ner till mamma, som är sjuk för tillfället, och göra henne sällskap. Vi ska titta på National treasure och mysa med en fruksallad om jag orkar göra det annars får det bara bli te, så kan jag göra mamma sällskap för det är det ända hon dricker nu tycker jag. Sen blir det läggdags för mig om jag lyckas somna nu när resten av dagen har gått åt till de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0