Söndag

Idag kommer det vara en vanlig tråkig söndag. Jag gillar verkligen inte söndagar, dem är trista och det gör det inte bättre att det är skola i morgon och jag måste sova tidigt. Därför gick jag upp tidigt idag, Frukosten var klar och serverad vid 11 och då fick jag se till att gå upp. Men det gör förhoppningsvis att jag kan somna ikväll.

Nu sitter jag i sängen och tittar på weeds. Jag har bara tre avsnitt kvar av andra säsongen sen får jag börja se tredje, det är riktigt bra och jag har blivit som besatt.

Sen måste jag se till att börja plugga. Vi ska ha prov på tisdag i försäljning och servic. Redan andra veckan börjar det bli jobbigt för prov är inget annat än jobbigt och tråkigt..


Caroline,
du finns konstant i mina tankar. Jag vill bara att du ska vakna nu och må bra. Fortsätt kämpa sötnos, jag tror på dig. Du är bäst och klarar detta. Jag älskar dig, <3

Kommentarer
Postat av: din baby

du är så söt.

2009-01-11 @ 15:53:23
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0