Pluggpluggplugg

Jag ligger i sängen med alla böcker jag behöver för att kunna plugg men ändå är det så jävla svårt att koncentrera sig. Jag har stängt av tv, musik..ja, det är helt tyst i huset för jag har lättare för att koncentrera mig då (tror jag). Men jag kan inte för datan är frestande bara jag tittar på den..

Jag ska se till att få något gjort nu, men jag vill bara ut och ha kul istället för att ligga här i ensamheten och behöva plugga som jag hatar.

Eller nej föresten det är inte helt tyst för just nu hör jag en av katterna snarka, Ah..nu kommer jag störa mig på det hela tiden. Jävla katt! Det är säkert tjockis/sötis.

Och snart är det PB (prison break) och det kommer vara jätte spännande idag har jag sett på reklamen. Det är nått jag längtar efter iallafall. Bara två timmar kvar!





 
Jag hittade en gammal bild (ett år) på datan när jag tittade igenom bilder, som alltid.
Och det såg så gulligt ut när jag bara hade en ynka liten stjärna på foten.
Nu är där lite mer. Men men..det jag har nu kommer bli mycket fint när jag gör om den i mars.
Så är de fint till i sommar! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0