Pluggmåndag

Jag kom hem från skolan för några timmar sen..

Och sen dess har jag inte orkat göra ett skit, det har varit tillräckligt svårt att hålla mig vaken för jag är så jävla trött men jag får inte sova för då blir det kris i natt när jag ska lägga mig. Därför har jag bara suttit här och tittat på tv..

Om ett tag ska jag börja plugga en massa, vi har det jävla provet i morgon och om jag ska kunna lite av det får jag sätta igång snart, fast det är mycket svårare att börja än vad det är att sluta. Det är bara att slänga ihop böckerna på en sekund och börja med något annat som är lite roligare. Men nu får jag sätta igång att tänka på det som inte är lika roligt..plugg!



Skolan har faktiskt inte varit helt skit idag, eller okej..lektionerna! men jag har varit på ganska bra humör och flippat runder, eller kanske bara till en viss del, hehe..

Och imorgon ska jag och Jennie in till vår älskade och underbara lilla Caroline. Det ska bli så roligt att få träffa henne igen för jag tänker bara på henne hela tiden, <3 Du är vår lilla ängel Caroline, jag älskar dig sötnos, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0